.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمخانی: غایبان جنگ مفسر دفاع مقدس شده‌اند
متاسفانه برخی‌ از افراد که حتی در زمان جنگ هنوز به دنیا نیامده‌ بودند امروزه تفسیرگر دفاع مقدس شده‌اند گفت: این مسئله نوعی انحراف به حساب می‌آید و از سویی دیگر برای ما خطر آفرین است...
شمخانی: غایبان جنگ مفسر دفاع مقدس شده‌اند

عضو شورای راهبردی روابط خارجی ایران گفت: برخی افراد که حتی سن آنها نیز به زمان جنگ نمی‌خورد امروزه دفاع مقدس را تفسیر می‌کنند که این موضوع خطر آفرین است.

به گزارش مهر، علی شمخانی در جمع پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی استان با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ از افراد که حتی در زمان جنگ هنوز به دنیا نیامده‌ بودند امروزه تفسیرگر دفاع مقدس شده‌اند گفت: این مسئله نوعی انحراف به حساب می‌آید و از سویی دیگر برای ما خطر آفرین است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروهای مسلح با بیان اینکه حفظ فرهنگ جبهه و جنگ در زمان صلح از زمان درگیری با دشمن سخت‌تر است، افزود: نباید اجازه داد فرهنگ جبهه و جنگ به انحراف کشیده شود و پیشکسوتان جنگ بهترین افراد برای جلوگیری از این انحرافها هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه این فرهنگ به فراموشی سپرده شده است. اگر در گذشته فردی را می‌خواستند مسئول کنند آن فرد امتناع می‌کرد و افراد بهتر را جایگزین می کرد اما امروزه ما شاهد مسئله دیگری هستیم.

شمخانی افزود: در گذشته همگان به فرد مسئول کمک می‌کردند تا مشکلات رفع شود تا آن شخص به نحو مطلوبی مدیریت کند اما امروزه شاهد هستم که همگان تلاش می‌کنند به آن مدیر ضربه زده و آن را از کار برکنار کنند.

وزیر سابق دفاع افزود:‌ نباید اجازه داد مسیر عوض شود و پیشکسوتان جنگ در این زمینه باید تلاش کنند.

شمخانی با اشاره به تشکیل جلسات پیشکسوتان جنگ گفت: تشکیل چنین جلساتی امری ضروری و مهم به شمار می‌آید که در چند سال گذشته از آن غافل بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: علاوه بر صله رحم در این جلسات پیشکسوتان جنگ همدیگر را دیده و خاطرات آن زمان حساس دوباره زنده می‌شود.

شمخانی با بیان اینکه در این گونه جلسات باید از تمامی پیشکسوتان جنگ در هر استان دعوت به عمل آید گفت: این جلسات جای تمامی افرادی است که در زمان جنگ با لباسهای مختلف بسیج، سپاه، ارتش، روحانیت و... در جنگ حاضر شده و از آرمانهای انقلاب دفاع کردند.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی ایران افزود: باید در چنین جلساتی از فرهنگ جبهه و جنگ دفاع شده و اجازه گسترش تحریفات جنگ را ندهیم.

وی با اشاره به موضوع فرهنگ جبهه و جنگ گفت: پیشکسوتان جبهه و جنگ باید از فرهنگ فراموش شده‌ای که خود آنها در جنگ به وجود آوردند دفاع کنند و اجازه تحریف و به فراموشی سپردن آن را ندهند.

شمخانی در پایان خواستار برگزاری منظم جلسات پیشکسوتان جنگ در استان شد و افزود:‌ باید هیئت امنایی از تمامی اقشار پیشکسوت که در جنگ حضور داشتند در استان تشکیل شود و این جلسات با حضور تمام پیشکسوتان جنگ برگزار شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.